Sākotnēji, 2022. gada oktobrī, tiks piedāvātas divas benzīna un divas dīzeļdzinēja komplektācijas. Tās standarta aprīkojumā tiks savienotas ar septiņu pakāpju Steptronic pārnesumkārbu ar dubulto sajūgu un, atkarībā no modeļa, ar priekšējo piedziņu vai BMW xDrive inteliģento pilnpiedziņas sistēmu. Šiem modeļiem sekos pilnībā elektriskais BMW iX1 xDrive30, kā arī pāris hibrīda modeļi un vēl divi modeļi ar 48 V vieglo hibrīda tehnoloģiju.
48 V vieglā hibrīda tehnoloģija ļauj četru cilindru BMW X1 xDrive23i sasniegt maksimālo jaudu 160 kW/218 ZS, savukārt četru cilindru dīzeļdzinējam BMW X1 xDrive23d – 155 kW/211 ZS.
BMW iX1 xDrive30 ir pirmais zīmola ieviestais elektroauto ar pilnpiedziņu premium kompaktklases segmentā. Divi cieši integrēti piedziņas bloki uz priekšējās un aizmugurējās ass nodrošina kopējo jaudu 230 kW/313 ZS un kopējo griezes momentu 494 Nm (364 ZS). BMW iX1 darbina jaunākā BMW eDrive tehnoloģija, kas ietver automobiļa efektīvu uzlādes tehnoloģiju, tostarp uzlabotu uzlādes programmatūru, kas ir iekļauta arī BMW i7, un augstsprieguma akumulatoru, kura augstais enerģijas blīvums nodrošina automobiļa nobraukumu no 413 līdz 438 kilometriem.
Jaunajā BMW X1 standarta aprīkojumā ir riteņu slīdēšanas ierobežojums, kas uzlabo gan saķeri, gan virziena stabilitāti. Citi jauninājumi ir integrētā bremžu sistēma un papildu priekšējās ass amortizators. Papildaprīkojumā pieejamā adaptīvā M balstiekārta ir aprīkota ar frekvences selektīvu amortizāciju, sportisku stūrēšanu un 15 milimetru pazeminātu braukšanas augstumu.