Pilnībā elektriskais BMW i5 tiek laists klajā divos variantos
Elektroauto cienītājiem viens no variantiem ir BMW i5 M60 xDrive, kas spēj nodrošināt līdz pat 442 kW/601 ZS piedziņas jaudu apvienojumā ar M veiktspēju un griezes momentu līdz 820 Nm, kad ir aktivizēta M Sport Boost vai M Launch Control funkcija. Automobilis spēj paātrināties no 0 līdz 100 km/h 3,8 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir elektriski ierobežots līdz 230 km/h.
Otrs 5. sērijas elektroauto variants ir BMW i5 eDrive40, kura elektromotors darbina aizmugurējos riteņus un ģenerē maksimālo jaudu līdz pat 250 kW/340 ZS ar maksimālo griezes momentu līdz 430 Nm ar M Sport Boost vai M Launch Control funkciju. BMW i5 eDrive40 no 0 līdz 100 km/h paātrinās 6,0 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir 193 km/h.
Papildus efektīvajiem elektromotoriem ievērojamu nobraukumu palīdz nodrošināt arī jaunākā adaptīvā rekuperācijas versija un inteliģenta siltumsūkņa tehnoloģija, kas uztur izvēlēto salona temperatūru. Saskaņā ar WLTP ciklu, BMW i5 M60 xDrive gadījumā maksimālais nobraukums ir robežās no 455 līdz 516 km, taču BMW i5 eDrive40 gadījumā – no 497 līdz 582 km. Turklāt ar MAX RANGE funkciju, ja nepieciešams, nobraukumu var palielināt līdz pat 25 %, ierobežojot jaudu un ātrumu un deaktivizējot komforta funkcijas.