Vairāk jaudas nekā iepriekš
Jaunā BMW M3 CS dzinējs maksimālo griezes momentu 650 Nm (479 ZS) sasniedz jau no 2750 apgriezieniem minūtē un saglabā to līdz pat 5950 apgriezieniem minūtē. Automobiļa dzinēja radītais piedziņas griezes moments tiek pārraidīts ar astoņu pakāpju M Steptronic transmisiju ar Drivelogic. To var vadīt, izmantojot vai nu M specifisko pārslēgšanas sviru uz centrālās konsoles, vai arī pārslēgšanas lāpstiņas uz stūres rata. Vadītājs var izmantot vadības svirā integrēto Drivelogic pogu, lai mainītu pārnesumkārbas pārslēgšanas raksturlielumus, izvēloties komfortablus, sportiskus un trasei optimizētus iestatījumus.
Jaunais modelis jaudu iegūst no īpaši modernizētas versijas sešu cilindru rindu motora ar augstu apgriezienu skaitu un M TwinPower Turbo tehnoloģiju, kas izstrādāta BMW M3 un BMW M4 modeļiem. Šis 3,0 litru agregāts ir arī pamatā dzinējam, ar kuru BMW M4 GT3 pirmo reizi 2022. gadā ieguva DTM apvidus automobiļa titulu. Dzinējs, transmisija un M xDrive apvieno spēkus, lai panāktu paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 3,4 sekundēs un no vietas līdz 200 km/h – 11,1 sekundē. BMW M3 CS standartaprīkojumā ietilpst M vadītāja pakete un tā maksimālais elektroniski ierobežotais ātrums ir 302 km/h.
M iestatījumu izvēlnē autovadītājs var pārslēgt standarta pilnpiedziņas (4WD) iestatījumu uz 4WD sporta režīmu, kas vēl lielāku motora griezes momenta daļu novirza uz aizmugurējiem riteņiem. Taču autovadītājs var arī pilnībā izslēgt DSC (dinamiskās stabilitātes kontroles) sistēmu un ieslēgt aizmugurējās piedziņas (2WD) režīmu, izslēdzot jebkādu vadības sistēmu iejaukšanos, lai stabilizētu transportlīdzekli.